Yıllar Yıllar önce alıp okuduğum bir kitaptı ve bir arkadaşıma hediye etmiştim. Ancak Kürk Mantolu Madonna kütüphanemde olmasını istediğim nadide kitaplardan biri olunca tekrar alıp okumak istedim. İyi ki de öyle yapmışım. Daha önce göremediğim detaylarla daha çok sevdim. Tartışmasız herkesin okuması gereken bu kitap aşkı öyle güzel anlatmış, duygular o kadar iyi dile getirilmiş ki üzerine söylenecek pek söz yok aslında. Maria'nın kadınlar için o güzel düşünceleri bugün daha da kıymetli benim için. Keşke şimdi de haklarımızı ve kendimize ait olan özel alanımızı Maria gibi koruyabilsek. Raif'in aşkı, Maria'nın fedakarlığı böyle güzel anlatılmışken bu kitap 10 kez de okunsa hakkıdır.