İnsanlar birbirlerine karşı niçin açık yüreklilikle davranmıyorlar. Niçin en iyi insan bile karşısındakinden bir şeyler saklıyor, düşündüklerini söylemiyor? Söylediklerimize inanılacağı zamanlarda bile neden insan içindeki her şeyi söyleyemiyor? Nedense insanlar olduklarından sert gözükmek istiyorlar. İnsanlarda duygularını açıklarlarsa altta kalacaklarına, küçük düşeceklerine dair bir his var.
Bazen o kadar sıkıntılı, o kadar bunaltıcı anlarım oluyor ki, gerçek hayatta ki olayları anlamaya ve bu hayatı yaşamaya gücümün yetmeyeceğini düşünüyorum.