Avrupalıların maymun avlamakta bir usûlleri var:
Gidiyorlar maymunların toplu bulunduğu bir orman köşesinde yeri kazıyorlar. Testi gibi, boğazı dar bir şey gömüyorlar toprağa ve içine fındık dolduruyorlar. Sonra ellerini sokuyorlar küpe, fındığı alıp bırakıyorlar. Maymun ağaçlardan bakıyor, ne yapıyorlar diye.. Avcılar tekrar gösterip fındığı, gidiyorlar. Maymun iniyor ağaçtan elini sokuyor, fındığı alıyor, avucu, șişiyor, çekiyor, çıkaramıyor. Bırakmayı da düşünemiyor ve canlı canlı yakalanıveriyor. İşte Garbın bizi yakalaması böyle olmuştur!.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!