"Nefret üç bardakta sunulan bir zehirdir. Birincisi, insanların arzuladıkları kişileri hor görmeleridir çünkü onları kendi ellerinde tutmak isterler. Hep kibirden! İkincisi, insanların anlamadıkları kişilerden tiksinmeleridir. Hep korkudan! Bir de üçüncü vardir ,o da insanların incittikleri kişilerden nefret etmeleri."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O günlerde, o uzak günlerde,
O gecelerde, o uzak gecelerde,
O yıllarda, o uzak yıllarda,
Eski zamanlarda...
Sümer ve Akad'ın oğullarını gördün mü?
Ben gördüm.
Ne haldeler?
Bir katliam yerinden su içiyorlar.
Tablet XII, Gılgamış Destanı