Bazen çoktan gitmiş birini gitmemeye ikna etmekle geçiririz son zamanlarımızı, bazense hiç gelmeyecek olanı beklemekle.
Aşk garip şey doğrusu gelmeyeni kovalamakla başlar; göz yaşıyla biter.
İyi geceler güzel yürekli insanlar...
"Ya da sadece kendi gibi davranmalı insan. Bir gün kendinize bir iyilik yapın; tüm o mecburi maskelerinizi evlerinizde bırakın ve içinizden geldiği gibi koşun!"
İyi geceler bilinmeyen diyarlara, çok sevip de hiç sevgi bulamayanlara ya da sevildiğini zannederken hayal kırıklığına uğrayanlara...
Gördüğüm en güzel insanlara; sizlere...
Koskocaman iyi geceler