Hani demiştim ya Dizlerimin üzerine düştüm diye İşte ben kaldıracak kimsem olmadı için kendimi kalktım. Yalnızlığı severdim ama hep korktuğum şey de sevdiğim şeydi. Yalnızlığımdı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevdiği kadar sevilirse insan;
Sevemediğimden mi sevgisizliğim yani?
Çirkin hissettiğimden mi bu çirkinliğim?
Yalnızlığım da mı benim yüzümden?
Ne demiş Can Yücel
Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü,
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..
İşte budur hayat
İşte budur yaşamak
Bunu hatırladığın kadar yaşarsın
...
Bunu da öğren,
Sevdiğin kadar sevilirsin... Can Yücel
Her yıldız bir insanı temsil eder derdi büyük annem. Yıldızlara uzun uzun bakıp iç çeker kocaman en parlak olanını göstererek yüzündeki özlemle devam ederdi. Bak orda deden.
Korkardım bende bu yüzden dilek tutmaya. Her Yıldız kaydığında bir insanın ölüdüğü ilişiverirdi aklıma.