Sıkıca sarıl hayata.
Nerden bilebilirsin ki bir kelebek kadar narin olmadığını?
Sıkıca sarıl hayata.
Nerden bilebilirsin ki bir balon kadar hafif olmadığını?
Belki yaşlı bir teyzesin daha ömründe ömür var, belki küçücük nir bebeksin sadece bir yarının var.
Sıkıca sarıl hayata çünkü bilemezsin nerden neyin geleceğini.
Bu yüzden gülümsemeyi seçiyorum ben; bu gün var, yarın yok olanlara inat😇