Kübra

Kübra
@Kubra_k
@Kubra_k·
·
sabitlendi
Buradakiler oradakilerden daha mutlu, Varolanlar hiç mi bu kadar utanç duymamıştı belki... Ve oradakiler varolduğu için buradakilerden yokluğu dilemektedir. Mizgin YILDIRIM
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanin en büyük hatası, bir başkasının onu mutlu etmesini beklemesidir."
Hatırası olan bir yere gittin. Orası boş ama sen çok şey görüyorsun...
Allah'ım döktüğüm gözyaşlarımı, rahmet rahmet ömrüme güzellikler olarak yağdır.
"Külli hâlin yezûlü" Her hâl geçicidir...