Kübraa

Kübraa
@Kubraa20
Eczane Teknikeri
16 okur puanı
Mayıs 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Ya bir kere çok seversin ya da hiç sevmezsin..."
Reklam

Ayışığı

@Ayferisnas
·
" Dostluk gül olmaktır , yaprağı ile de , dikeni ile de..."🌹
Birileri seni itip kalktıkça, kırıp döktükçe öğreniyorsun kendini sevmeyi,daha çok sevmeyi...
Varken de yok gibiydin zaten. Fazla bişey değişmedi.
Mesafelerin hiçbir önemi yok insan kalbindekini hep sever ve hep özler.
Reklam