Olayları bağlama ve akıcilik çok güzel okudukça okuyasin geliyor bu yonden cok sevdim fakat beni rahatsız eden tek durum ve aslında en önemlisi Osmanlı'yi çok yanlış tanitmalari ve bunu masumca anlatıyor olması... Osmanlı çok büyük bir güçtür. Ve asla kitapta yazilanlarla alakası yoktur. Normalde 10/10 verilecek bir akışa ve anlatıma sahip bu kitabi ana konusu olan Osmanlı yi yanlış tanıttığı için 0/10 ....
Sadece birkaç hafta yaşayan bir çocuk nasıl olur da kalbini, sunabilecek hiç bir şeyi kalmayana dek, hatta bir daha tamir edilemeyecek hâle gelene dek parcalayabilme gücüne sahip olurdu?