Bugün sahura kalkamadım uyanamamışım iş yerinde de çalıştığım için, bugün oruç tutamadım. Ama iş yerine geldiğim de, sırf yanlış anlaşılmasın diye, oruçlu olanlara saygısızlık olmasın diye, yemekhaneden yemek yiyemedim, gösteriş olmasın diye Su içemedim. Düşünün işte Ramazan'ın güzelliğini oruçlu değilken bile utanarak su ve yemek yemenin zorluğunu