N

N
@Kulilk00
Reklam
Bugün ağlayacağım konuyu buldum. Nemecsek…
- Burada kal, yanımda, olur mu? - Evet kalırım! - Sonuna kadar, ölünceye kadar da kalır mısın?
Sayfa 210·Kitabı okudu
Alıntı