çocuğunuza doktor avukat polis olmaktan önce iyi bir insan olmayı öğretin.Öğretmeni görünce günaydın demeye çekinen, konuşmaya utanan,ceketini ilikleyen, soru sormaya utanan, hata yapınca özür dilerken elleri titreyen, geç kalırken bile yüzü kızaran öğrencilerdik. Öğretmenlerimiz bizi eğitim anlamında geliştiren geleceğimizi güzelleştiren örnek aldığımız kişilerdi ve hep de bu böyle olmalıdır. Nasıl bir nesil yetişiyor? Bizde geçtik o sıralardan öğretmeni zarar görünce oturup ağlayan öğrencilerdik. O öğrencilerden okul basıp öğretmeni bıçaklayan öğrencilere.. Yazık.. Hem de çok yazık.. çocuklarınızı nasıl yetiştirdiğinize dikkat edin. Sınır çizmeyi saygıyı öğretin. Bizde öğrenci olduk ailemiz öğretmenlerimizi eti senin kemiği benim diye tembihlerdi. Şimdi sen benim çocuğuma karışamazsın uyanamazsın deniliyor. Sen o çocuğa hata yaptığında yaptığı hataya rağmen o çocuğun arkasında durursan o çocuk senin eserin olur