Kûlîlk

Sizce cehennem şu anda olduğunuz yerden daha iyi mi olacak?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece tek bir günah var, o da farkında olmamak.
İsa sürekli şunu der, "Tövbe edin! Tövbe edin!" Peki ama ne için? Sırf Adem ile Havva elma yedi diye mi?
Günah sahte dinlerin uyguladığı bir yöntemdir.
Hayat bir yere gitmiyor, sadece sabah yürüyüşüne çıkıyor.