Hazreti Ebû Bekir(ra) övüldüğünü işittiği zaman şöyle dua ederdi:
"İlahi,sen beni benden daha iyi bilirsin! Ben de kendimi,övenlerden daha iyi bilirim.Onların bende bulunduğunu sandıkları iyilikleri Sen bana ihsan et ve bilmedikleri kötülüklerimi de ört,bağışla! Hakkımda söylenen şeylerle beni günahlandırma!"