KURTAleyy

KURTAleyy
@KurtAleyy
Kendinde çok emeğin var bu kadar mütevazi olma..
Üniversite
Giresun
Giresun, 1998
223 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Baba.... Yıldızlarla dolu sema'yı izlerken yüreğimde binlerce duyguyla fısıldadım: İyi yolculuklar....
Reklam
İnsanlığın bu kadar yüce olabileceğini bilseydim ölmeyi seçmezdim. Her neyse.. Hoşça kal!
Halbuki insanlar yalnız kalınca sevdiklerinin yanlarında isterler. Oysa kazada hayatını kaybedenlerin arasından böyle düşünen tek bir kişi bile çıkmadı. Her biri sevdiklerine hayatlarına devam etmeye zorladı ve bu çabaların izlemek gerçekten çok güzeldi...
Hayalet trendeki kurbanlar ruhlar huzur bulamadığı için bu dünyadan ayrılamıyorlar. Hepsi kaza sonrası hayatlarını kaybettiklerini hatırlıyor. Geçirdikleri kazanın anısı zihinlerinde hala ilk günkü kadar taze halde bu trende yolculuk ediyorlar... Yine de hayalet,hayaletten başka bir şeye dönüşemiyor. Ne yaparlarsa yapsınlar kazayı geri saramıyorlar ve gerçek hiçbir şekilde değişmiyor..
Bu trene binmenin koşullarından birinin kazada ölen kişiye öleceğini söylememek olduğunu belirttim evet... Ancak bunun nedeni kurbanların öleceklerini bilmemeleri değildi. Çünkü trendeki herkes kazada öldüğünü çok iyi biliyor!
Reklam