Sözde önder Ab*lah Ö*an'ın tıkatıldığı yerden çıkarılması için bu mükemmel(!) fikirli yürüyüşe katılacak olanlar acaba şehit annelerini, şehit çocuklarını hiç mi düşünmüyorlar? Hiç mi vicdanları sızlamıyor? Kürt sorunun barışçıl çözümü diyorlar ama zaten onlar yüzünden Kürtlere karşı böyle bir önyargı var. Tam sinirden gülmelik sebep, belediye buna nasıl izin verir ya!
Ağaç böyle saçma bir şey için kesildiğini görse baltayı alıp onlara saldırırdı. Boş kağıt israfı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evittttt yine soruyorum jsjsj
Buradan okuduğunuz kitap varmı?
Varsa fovori hangisi?
Yada okumak istediğiniz var mı?
Yada buradaki dışında sevdiğiniz ve önerebileceğiniz kitap?
💚🐣🖇️✨
Allah seni bana yazsın,
Nutella gibi tatlısın,
Rabbim nazardan saklasın,
O mavi gözleri (kahverengi)
Halime gülüyorum
Herkesten, çok seviyorum
Gülüşüne bitiyorum
Mecnun oldum,sanki...♡