Kitap çok çekiciydi yani kitaptaki favori karakterim sonattı ve tamayın çekiciliği fav Adora Yağmur elinden ne gelse hepsini okurum hayatında ve kitap yazma maceranda başarılar abla seni çok seviyorum ve çok güzel bir kitaptı.
Çok güzel ve çok dramatik bir aşktı ikinciye de yakın zamanda başlayacağım. Hatta bir alıntı sana aşıktım ama bunu yüzüne söyleyemedim Buda benim ayıpım olsun
Sude B. tebrik ederim seni sude ablam
Sude B.