semanticerror

semanticerror
@Kuyanay
Yokluğun, cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Fark ettim ki sen unutulmuyorsun.
Birisiyle konuşmaya başlarsınız. Bir süre sonra samimi olup; ‘iyi ki varsın, iyi ki tanıştık’ dersiniz. Sonra ne mi olur, gün gelir o ‘iyi ki varsın’ dediğimiz insanın yavaştan yavaştan sizden kopuşunu, sizden ayrılışını görürsünüz. Bişey yapamaz olursunuz. Onun da gidişini kabullenirsiniz. Zaten ‘iyi ki varsın’ diyenlerden kaçı şuan yanınızda ?
“Küçük kırgınlıklar konuşabilirler. Büyük yaralar sessizdir.”