semanticerror

semanticerror
@Kuyanay
Seni en kuytu gecelerim de saklıyacağım Seni en kuytu bakışlarım da saklayacağım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hoşçakal sevgilim bakma hoşçakal dediğime tüm bu yaşanmışlıklara yada yaşanmamışlıklara yarım kalmışlıklara rağm en seviyorsam seni kimse hoşça kalmasın
Empati kuralım diyor. kaderin siktir ettiği hayatını siktiğin insandan nasıl böyle birşey beklersin Doğruya beni sana veda etmek zorunda bıraktın tabi ki veda edemem sana zaten içimiz hep bir hoşçakal ülkesi
Kızmıyorsun deilmi bana bunları yazdığım için hani demiştin ya empati kuralım die onun için yazıyorum biraz olsun içimi dökmek istiyorum sana yazılarım biraz franz kafkanın milenaya mektuplar adlı kitabındaki milenaya yazdığı mektuplara benzedi ama bana kalırsa yazarlarda anlmıyorlar sevgiden sanki sabahattin ali daha iyi anlatmış sevgiyi ne dersin sabahattin alinin bi kitabı vardı adı aklıma gelmiyor okuyordum bitmesine az kalmıştı ki tamamını okuyamdım yarıda bırakmak zorunda kaldım kitabı ve bu da demek oluyor ki hep var olan yokluğunda hiç olmayışnda daha çok sarılacam kitaplara şiirlere şiirleri çok severim geceleri şiirler dinleyerek dalıyorum uykuya..
Gözüm görse tutulur dilim lâll olur