Kızmıyorsun deilmi bana bunları yazdığım için hani demiştin ya empati kuralım die onun için yazıyorum biraz olsun içimi dökmek istiyorum sana yazılarım biraz franz kafkanın milenaya mektuplar adlı kitabındaki milenaya yazdığı mektuplara benzedi ama bana kalırsa yazarlarda anlmıyorlar sevgiden sanki sabahattin ali daha iyi anlatmış sevgiyi ne dersin sabahattin alinin bi kitabı vardı adı aklıma gelmiyor okuyordum bitmesine az kalmıştı ki tamamını okuyamdım yarıda bırakmak zorunda kaldım kitabı ve bu da demek oluyor ki hep var olan yokluğunda hiç olmayışnda daha çok sarılacam kitaplara şiirlere şiirleri çok severim geceleri şiirler dinleyerek dalıyorum uykuya..