semanticerror

semanticerror
@Kuyanay
Ümit etmek mi Ümit bizim mahalleden piçin biri
Reklam
Al al tabi bi kalbin lafımı olur aramızda al sik anasını
Bir dert
şu sıralar yaşamam gereken bir acım var, çünkü içim sızlıyor. kelimelerime yansıyor biliyorum lakin bu acıyı geçiştirirsem çok daha büyük bir sorun yaşarım bir yerde sonunda. hem zaten ben hiç bir zaman bişey yokmuş gibi yapamadım. gönül derdi bu işte gönlüme dokunan bir dert.
Özledikk
Ey insanoğlu! Öp kendi yaranı, kendi kanını temizle ellerinle ve iç çek. De ki; "Özledim ama söylemeye yüzüm yok."
İnsan; kırık çekmecelerinde anılar biriktiren bir komidindir. Fotoğraflar,tokalar,parmak uçları ve vedalar... Oğuz Bal