On, on beş yıl evden hiç bahsetmemişler; ne eş ne çocuk. Ne anne ne baba! "Eğer hatırlamaya başlarsan , hayatta kalamazsin " derdi babam. Biz onu bekliyorduk oysa...
Rusların , hep birşeye inanması gerekiyor... Aydınlık yüce bir şeylere... Genlerimize işlemiş imparatorluk ve komünizm. Destan havası bize daha yakın geliyor.