Kuzey

Kuzey
@Kuzeyistee
KENDİ HALİNDE BİRİ mr_istiyor_mutlu_olmak
yaşıyoruz işte yaşamaksa bu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
mutlu olmk için ne de çok sebebimiz varr.....
arkadaşlar korona oldum 4. günnüm dualarınızı bekliyorum şuan iyiyim genel ağır geçiyorum arkadaşlarım da bugün pozitif çıkmış kerem buğra can alper eralp ve berk savaş gökdeniz onlara da dua edin şimdiden teşekürler
papatya gibiydi kalbi...... bir gün seviyor bir gün sevmiyor
başlamadan giden umutlar misali; )