Yerli ve yabancı,roman, şiir , deneme .. her türden, her akımdan mitolojik, klasik ve çağdaş …. 3.000 e yakın kitap okudum…hala aynı keyifle okumaya devam ediyorum ve ölene dek de okumaya devam edeceğim. Hiç birinin ne konularını, ne kahramanlarını ne de en çarpıcı diyaloglarını unutmadım . Ama maalesef hepsini eklemem imkansız. Aklıma gelenleri yazabildim. Ama şunu söyleyebilirim ; hayatımda kitap okumanın katkısı ve yeri anlatılmaz … hiç bir şeyle de kıyaslanamaz. Tümü çok değerli ama Tolstoy , Dostoyevski , Jack London ve Nazım Hikmet’in yerleri ayrı ..,