b.kvrck

b.kvrck
@Kvrck2304
Abisi olmayan kızlar neden ısrarla abi istiyor?😂
Anket
Asiye Çınar isimli okura yanıt verildi
b.kvrck
11 mi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Abisi olmayan kızlar neden ısrarla abi istiyor?😂
Anket
f. isimli okura yanıt verildi
b.kvrck
😂😂😂
Kendime NOT!!! Ben yenisini yazana kadar en iyisi bu:))
Kendime, geleceğime bir not! Sakın hayatına aldığın insanların sende bıraktığı duyguları unutma! Kimileri iyikilerin olurken kimileri pişmanlığın olabilir. Ne zaman iyikileri düşünsen mutlu olacaksın, yüzünde bir tebessüm, o anlara dalıp çıkmak istemeyeceksin. Ama pişmanlıkların seni daha derinlere götürecek, mutluluğunu, tebessümünü alıp götürecek senden, ama sonra kendi kendine pişmanlıkların sayesinde daha mutlu olduğunu fark ediceksin. Neden diye sorarsan; Pişmanlığın olmasa şuna ki kurduğun düzeni bulamaya bilirdin, böyle bir hayatın olamaya bilirdi. Otur ve düşün!!! Onlar sana güvenmemen gerektiğini öğretti, seni olgunlaştırdı, senin mutluluğunun herşeyden daha kıymetli olduğunu öğretti. En önemlisi ise yürüyeceğin yolda kimseye ihtiyaç duymaman gerektiğini öğretti. Şimdi o düşen yüzünü kaldır ve gülümse, senden kıymetlisi yok etrafında, sen tek başına en iyiyisin... b.kvrck
1000Kitap
Gülüzar Yıldırım isimli okura yanıt verildi
b.kvrck
Çok ama çok teşekkür ederim❤