Sev

Sev
@Kxzh
Çok çabuk girdin hayatıma. Nasıl oldu, nasıl bu kadar ait hissettim birine, inan bilmiyorum. Güvenmeyen, asla güvenmeyen ben ilk defa güvenmek istedim birine. Hayallerinde bile gerçeklerin ipini bırakmayan ben, hiç olmayacak hayaller kurdum. Hiç olmayacak rüyalardan gülümseyerek uyandım. İlk defa "hiç olmayacak" demedim kendime mesela. Dönüştüm. Değiştim. Aynaya baktığımda gördüğüm o kadın her seferinde değişiyordu. Bunu ben bile yıllarca uğraşıp yapamazken sen kolayca yaptın. Her dokunduğunda daha güzelleştim. Elin her elime değdiğinde daha güzel oldum ben. Sevilmek insanı güzelleştirir derler ya, ondandı sanırım. İçimden en güzel ben çıktı, benimle kavruldu. İlk defa nefes aldığımı hissettim. İlk defa bir kalbim olduğunu... İlk defa beni hissettim mesela. İlk defa bu kadar benziyorum birine. Biri ilk defa bu kadar benziyor bana. Her gün daha çok şaşırıyor, her gün daha çok seviyorum seni...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendime sözümdür bir daha içime sinmeyen ve değersiz hisettirildiğim hiçbir yerde durmayacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden tertemiz çıkıp iyiliği ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan hiçbir kapının arasına elimi koymayacağım.
Her şey olacağına varır. Biri yada bir şey sizin için doğruysa eğer, hayat o şeye yada o insana seni daima götürür. Bütün engellere rağmen o yolun sonuna varırsın. O yolun sonu insana, herşeye değermiş dedirtir. Bunlar olur, olacak. Sadece zamanı var.🤍
O kadar aşığım ve o kadar hak ediyor ki.🧡
Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da.. Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil, bütün iş,Tahirle Zühre olabilmekte, yani yürekte.. #NazımHikmet
Şiir