İzmir sever biri olarak kitabı ağlayarak bitirdim. O kadar ince ince dokunmuş satırlar ve acı yaşanmışlıklar ustaca kaleme alınmışki, insan hem üzülüyor hem de sinirden içi içini yiyor. Rabbim o acı günleri birdaha yaşamayı nasip etmesin inşallah.Bence herkesin kütüphanesine eklemesi gereken bir kitap.
"Belki bu vakitte silahımız yok lakin Hasan Tahsin'in yazdığı sözler Yunan'a kurşun gibi saplanmakta.Biz bu sözlerle dolu gazeteleri kurşun niyetine ahaliye dağıtmaya devam edeceğiz."