Uykuya kalmaktan korkuyorum… sanki o gemilerden birindeymiş gibi dipdiri capacanlıyım bu saatte. Kavuştur Rabbim umudu olan masum yavrulara kavuştur onları.
Habersiz, zamansız, beklenmeden gelen güzellikler… ☺️ dile kolay iki yıldır evimde olsun istediğim, yalnız şehir içi değil tutmadığı için şehir dışından bile fidesini getirip doğru tabirle gözüm gibi bakmaya çalıştığım çiçek bir türlü tutmamış çürümüşlerdi… cam önüne perde arkasında ümitsiz bir şekilde birakmıştım bu olmayacak anlaşıldı diye… tevafüken bir gün gördüm ki bir çok dalıya beraber büyümüş… yaşattığı hissi varın siz anlayın artık☺️… sözün kısası denildiği gibiymiş…. Kovalanan kaçar.