E.

E.
@Laborantt__
Her yerin yabancısı
Sonuç itibariyle hep yıkılır o şehir.
İnsanlar şehir gibiydi.Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirlerden nefret etmezdiniz.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ama hayatın anlamını arıyorsan,hiç yaşamamışsın demektir.
Evren kaostan ve entropiden besleniyordu.Temel termodinamik.Belki varoluşun temelinde de bu vardı.
Olmak istediğim her şeyi olmam,yaşamak istediğim bütün hayatları yaşamam mümkün değil.