...Ne korktum ne de kurtulmaya çalıştım o kollardan. Onun dokunuşunu, teninin kokusunu, nefesini her yerde tanırdım. Hepsi kalbime kazılıydı çünkü.
"Geldin." dedi Elliot.
"Nasıl gelmem?" diyerek ondan yana döndüm.
"Beni hiç düşündün mü?"
"Her dakika, her saniye." diye cevap verdim.
Hikayemin bitiş noktası burasıydı. Aşık olmuş ve kaybetmiştim. Ama en azından sevmiştim. Her şey altüst olmasına rağmen bu karanlık, ıssız gecede beni rahatlatan tek gerçek buydu.
Bundan sonra ne olacaktı? Kalbim ne yapmam gerektiğini biliyordu.