sultan

Nesneler bizim onlara yüklediğimiz anlamlardan ibarettir, insanlar da öyle.
Edebiyat
Reklam
Kimsenin beni bulamayacağı yanımda sadece kahve,bakım eşyalarım ve kitaplarımın olduğu bir yere gitmek istiyorum.Sahi var mı öyle bir yer ?
Edebiyat
“İnsanın arzu ettiği şeye karşı sabredip direnmesi ne de güzeldir! Ondan daha güzeli insanın gereksiz şeyi arzulamamasıdır!”
Edebiyat
Kötülüğe alışmış kaba insanlara iyi davranmak sağıra konuşup köre süslenmeye benzer..
Edebiyat
Kendimizden taviz verdiğimiz her konuda kendimize saygısızlık yapmış oluruz..
Edebiyat