Selcan Özkök

Selcan Özkök
@Ladybookk
Ziraat Mühendisi
Lisans
Lüleburgaz
Edirne
94 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
2/10
·518 syf.··
2025 56. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2025 00:07
Kitabı ilk çıktığı zamanlar okumuştum. 2015 zamanında. O zamanlar yaşım itibari ile çok absürt gelmemişti ya da farkındalığım o kadar yokmuş diyebilirim. Şimdi tekrar okudum ve anladım ki içerisinde o kadar çok psikolojik şiddet, sevgi adı altında baskı ve tecavüz var ki. Yapılan her türlü şiddet , baskı, olumsuz davranış sevgi ve aşk kavramlarına sığınılarak yapılmış. Yaşlar çok küçük, özendirilen şey bir öğretmen-öğrenci ilişkisi ve davranışlar aşırı anormal. Her ne olursa olsun örnek olması ya da insanın kendini bulabileceği, bakış açısı ya da empati kurmak isteyeceği bir olay yok içerisinde.
ŞurimşineGülsen Kılıçaslan · Böğürtlen Yayınları · 20151,143 okunma
Gizem İmat isimli okura yanıt verildi
Selcan Özkök
Sonuna kadar katılıyorum.