Tam hüsranlık oldu benim için. Başlık ve içerik alakasız. Elbette dönemin kişi ve olayları hakkında bilgi verilir lakin Fikriye Hanım hakkında ayrıntılı bilgiden ziyade Mustafa Kemal ve dönemin olayları üzerine yazılan bir kitap olmus diyebilirim. Bilgi tazeleme oldu. Guzel anekdotlar da var.. Heyhat Fikriye Hanim adına üzüldüm. Farklı bir bakis açısı sunulabilirdi. Bilinmeyen yönlerine değinilebilirdi.
Niye adina kitap yazılmış ki ?! o zaman dedim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!