fâtıma ışık

Yanında konuşmak, Gülmek, İyi görünmek zorunda olduğunuz insanlar ile çok da mesai harcamayın. (Alıntı)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim annemin çiçeklerinin hepsinin bir ismi vardı.onları sulamamı isterken isimlerini seslenerek sulamamı rica ederdi.Önceleri garibime giderdi.sonra sonra biz de alıştık.Çiçeklerle konuşmam da annemden geliyor galiba.'diken hanım,' ' al yanak ' ' tülin' ...moralim mı bozuk ? -'kız tulinn, 😌gel saksini degistirelim' derken bile mutlu oluyorum🤷🌻🤭🌾🏵️💐🌺🪷🌸💮 Lâl 🍂
Olur da içine çaresizlik düşerse; Biliyorsun TEK ÇAREN ALLAH!
"Oku oku nereye kadar?" dedi. Boş durmak da kolay değil sizin işiniz de zor dedim .🤷
Hayatla didişen insanların kavgası ve yüksek sesi size değil .bunu öğrendiğimizde bir ferahlama geliyor . ✨🌻 Lâl 🍂