Benim annemin çiçeklerinin hepsinin bir ismi vardı.onları sulamamı isterken isimlerini seslenerek sulamamı rica ederdi.Önceleri garibime giderdi.sonra sonra biz de alıştık.Çiçeklerle konuşmam da annemden geliyor galiba.'diken hanım,' ' al yanak ' ' tülin' ...moralim mı bozuk ? -'kız tulinn, 😌gel saksini degistirelim' derken bile mutlu oluyorum🤷🌻🤭🌾🏵️💐🌺🪷🌸💮
Lâl 🍂