Ağakişiyeva Lalə

Ağakişiyeva Lalə
@Lalemm7
" Gece midir insanı hüzünlendiren , yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen ? Gece midir seni bana düşündüren ,yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen. Özdemir Asaf
Reklam
Hep geçer diyorlar ya Olric Sence geçer mi ? Geçer elbette efendim ; bazısı teğet geçer , bazısı deler geçer , bazısı deşer geçer , bazısı parçalar geçer . Ama mutlaka geçer . Turgut Uyar
İyiki doğdun Korel Erezli. Keşke sonun böyle bitmeseydi.
Geri dönse cidden affeder misin? " Çiçek kuruduktan sonra yağmur yağsa ne olur? "