"Yürekte var olduğu iddia edilen sevginin en büyük ispatı,elde olanları verebilmektir.Elde olanları veremeyenler,ne kadar dilde seni seviyorum deseler de o sevgi sadece sözde kalan bir sevgidir. Sevgi ise sadece söz ile olmaz,önce öz ile sonra söz ile olur. Sevginin özde olduğunun en büyük delili ise infaktır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O'nu sevmek, O'nun sevdiklerini de sevmektir. O'nu için namaz ne idi? "Gözünün nuru" idi değil mi? Aslında namazı sevmek, Efendimiz'in(sav) gözlerini sevmektir. Namazı sevmek, O'nu sevmektir. Namazı sevmek; O'nu vasiyetine sahip çıkmak,mirasını yetim bırakmamaktır.