Otobüste kadınlara tekme atan bir adam yaşıyor bu ülkede. 'Oturuşu müstehcendi' diyebiliyor - ekliyor: 'Cinlendim ben.' Savcı gülüyor. Yargıç serbest bırakıyor onu. Hepsi kızın donu ne renkti - onu düşünüyor.
...........
Otobüs muavini bir kızın yüzüne boşalmıştı geçenlerde, meraklısı araştırır. Hepimiz masumuz bu yaratıklar varken. Siz valizinizi neden toplamıyor ve toplamamak için direniyorsunuz- anlamıyorum. Bu ülkenin bütün kuyularında tecavüze uğrayıp oraya atılmış en az bir çocuk cesedi bulabilirsiniz.
Herkes çocuğunu saklasın. Lütfen !...