Ne fırtınalar koptu
Benim hayat dallarımdan
Hiç birinden vazgeçmedim
Umutlarımdan
İçimde kıyametler kopsa da
Ben baharıyım yarınlarımın
Çiçek açarım her kışın ardından...
-Nazım Hikmet Ran
"Ben sana hep üşüyordum,
Çünkü kıştım.
Nakıştım , bakıştım.
İnkar etmiyorum da bunu,
Seni sevmek gibi
büyük işlere kalkıştım.
Ve lütfen inkar etme ;
Sana en çok ben yakıştım."
-Özdemir Asaf