Rabia Demir

Rabia Demir
@Larvaa
Bulutların üstünde bir yerde
Ne fırtınalar koptu Benim hayat dallarımdan Hiç birinden vazgeçmedim Umutlarımdan İçimde kıyametler kopsa da Ben baharıyım yarınlarımın Çiçek açarım her kışın ardından... -Nazım Hikmet Ran
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım , bakıştım. İnkar etmiyorum da bunu, Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkar etme ; Sana en çok ben yakıştım." -Özdemir Asaf
Hz. Mevlana: Karanlık bastı , yol kaybolduysa da yürü. Yol bazen yürüdükçe belli olur.
"Olmam gereken yerden çok uzaktayım, belki de yoruldum, bilmiyorum öyle karışık öyle yabancıyım ki, bu aralar kendime bile gelemiyorum."
"Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler."