"Kusurlarımi seviyorum. Darilınca suratımı asmayı, canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı, olur olmaz yerde kahkahalar atmayi, normal olmamayı seviyorum. Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı, bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi, bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı. Öfkelerimi. Kızınca küsmeyi. Heyecanlarımı. Bazıları haketmediği halde, sevmeyi. İçimdeki çocuğu, beni seviyorum. İyi ki ben benim.