Ne olduğunu anlamıyordum.
Çünkü herkes hiç bir sebep olmayacak şeyler yüzünden etrafımdan dağılıp gidiyordu. Bir arkadaşıma sorduğumda bu durumu;
Kendinle başbaşa kalmanın zamanı geldi belki de demişti.
Ama kalbime doğan his ve düşünce ise bana ;
---Yaratıcın ile başbaşa kalıp hasbihal zamanın geldi, diye fısıldıyordu.
YAZILMAMIŞ HİKAYEMDEN