Yazar maalesef herkesi hayal kırıklığına uğratıyor
Cinsellik ile ilgili
Din ile ilgili
Kadin bedeni ilgili
Cinsiyet ile ilgili
Coğrafyası ile ilgili sorunları var.
Sen kimsin ya. Avrupalı iyi modern vs doğulu dindar pis kötü. Bizde ki sözde aydın kesimin Suriye versiyonu.
Halbuki karakterlerini mahveden şey de bu değil mi? Batılı olmak.
Ensest var. Cinselliğin her türü var. Kitap boyu cinsellik yazmış. Suriyenin bir derdi yok. Cinsellik arası bir iki cümle sıkıştırmış sadece. Batılı Jean yaşlı, 30 yaş sevsen karakterlerini beğenmiyor neymiş sarkmışmiş. Sen kimsin yazar! Yaşlı herifleri övüp yüceltip Gencecik kadına vücudu öldü bitti diye yazıyorsun. Ahlaksız herif. Kitap yazmamış adeta kusup bırakmış. Baktıkça bizim de midemizi bulandırdı. Senin yazacağın kitabın taa, yazdığın sayfaların, bunu basanın kitap yazma basma yetileriniz kurusun. Hemen bugün kitap yazacam. Bu kitabı gördükten sonra ben 50 tane yazacağım çok sinirliyim. Bir de ödül almış yazar. Belki de yazdıklarından sonra hadım edilmeliydi. Almayın. Okumayın. Yüzüne bile bakmayın