Keşke sevgimizi, muhabbetimizi anlatmak için bu denli uzun uğraşlara gerek kalmasaydı. Yüreğimiz, sökülüp takılabilen bir şey olsaydı keşke. "Beni seviyor musun?" dediğinde yüreğimizi alıverip avuçlarımızın içine, "İste buyur kendin bak," diyebilseydik. Bu kadar şarkı, tarih boyunca yazılmış bunca şiir, öykü hep daha doğru anlatma ve inandırıcı olma belasına değil mi ?