ankakuş

ankakuş
@Lavinys
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Başını öne eğip gitmeye mecbur kalmak ne demek sen bilmezsin.Ben anlatayım sana.Başını öne eğip gitmeye mecbur kaldığında eksikleşiyorsun. İçinde biriktirdiğin bütün nefret içinde kalıyor. Doluyorsun. Bağırmak çağırmak istiyorsun,yıkmak ,parçalamak kırmak ,dökmek istiyorsun. Ama elinden gelmiyor. Öyle güçsüz kalıyorsun ki, öyle bir boşluğa düşüyorsun ki ,önüne eğip gittiğin başını bir daha kaldıramıyorsun . Hem kaldırsan neyi görmek isteyecek ki gözlerin ? Kırgınlığına bakabiliyorsun sadece ,daha fazlasına bakmak istesen de kör oluyorsun.En iysi başın eğdiğinle kalsın. Kalsın ki; acını görmesinler güzel insan. Varsın seni utangaç ,çekingen görsünler. Acılarını görüp "gerçekten buna mı kırıldın ?"demelerinden iyidir. Aynısını yaşamayanlar anlamıyorlar. Yaşarken ölmenin ne demek olduğunu bilmiyorlar...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yüzünse sigara değil bir ömrü yaktırırdı Mert kıyak
Onlara renklerden bahsettim ama hepsi kördü NO 1
Yine herkesi kendim sandım Sancak