ankakuş

ankakuş
@Lavinys
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Çok yükseğe çıkmam; bende yükseklik korkusu var. kimseyi yarı yolda bırakmam;bende "Alçaklık" korkusu var
Reklam
Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen seviyor oluşuma aşık olurdun