Hilal

Hilal
@Lavlotus
Instagram;lav.lotus Blog yazarı

Hilal

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
5/60 kitap - %8 tamamlandı
5 kitap okudu
60 kitap
888 sayfa
0 inceleme
11 alıntı
3 günde 1 kitap okumalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeni yıl yeni hedeflerle doluu✨
2025 Okuma Raporları
"Hiçbir şeyi hissetmeye vaktin kalmasın diye meşgul olmak istiyorsun."
"Gönül yorgunluğu diye bir şey var. Öyle ayaklarını uzatıp dinlenince geçmiyor. Anlatmaya bile mecali kalmıyor insanın." Cahit Zarifoğlu
Öncelikle bu kitabı ilk okuduğum zaman sadece okumak için okuduğumu fark ettim 2 yıl önce okumuştum bu sefer anlatarak ve anlıyarak okudum okudum en iyi kitaplardan biri diyebilirim. Bu kitaptan öğrendiğim çok şey var kendi kişisel menkıbeme çekilip kendimi tanımam gerektiğini fark ettim, ne olursa olsun hedefimden vazgeçmemem gerektiğini öğrendim 3 hafta önce bitirdim ama şu an sizinle paylaşmak istedim:)) Santiago bana içsel ve fiziksel yolculuğun ne olduğunu öğretti. "BİR ŞEY İSTEDİĞİN ZAMAN, BÜTÜN EVREN ONU GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN İŞ BİRLİĞİ YAPAR" kitapta en çok vurgulanan düşünce buydu. Ben bu kitaptan neler öğrendim; -Hayallerinizi veya tutkularınızı takip etmeye devam edin. -sevginin yolunuza bir engel olmasına izin vermeyin, onu kucaklayın çünkü en güzel duygulardan biridir, ancak vizyonunuzu açık tutun. -her engel sizi hayalinizi gerçekleştirmeye doğru bir adım daha yaklaştırmak ve çekmek için bir fırsat sunan bir basamak taşıdır. Ve bu kitapta biluriye dükanında çalışan adamdan da bahsetmek isterim, adamın yaşama anlamı kutsal topraklar olan Mekke'ye gitmek ama hiçbir zaman gitmiyor maddiyatan dolayı değil yaşamaya dair bir umudu kalmıyacağından dolayı.( Beni o kadar etkiledi ki bizim yaşamaya dair bir umudumuz var mı? Yada o umud tükenecek mi ? Yorulara yazınn) Daha çok şey yazmak isterdim ama devamını hayatıma uygulayacağım:⁠-⁠)