Atalarının ruhunun mutluluğu ve huzuru için dua eden Bay Sasaki, ardından bir berber dükkanına ve terbiyeli çocuklara sahip olduğu için atalarına şükranlarını sundu. Ve onlara, ailesini atom bombasının yol açtığı Lösemi denen şu hastalıktan korumaları için yalvardı. Hiroşima'ya atom bombası atılmasını üzerinden 9 yıl geçmişolsa da, insanlar hala bu hastalık yüzünden ölüyordu. Bomba, havayı insanların içinden uzun süre çıkmayan ve adına radyasyon denilen bir tür zehirle doldurmuştu