Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm.
Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
Öncelille merhaba sevgili 1K okuyucuları.
Gidersen veda etme demiş Ahmet Günbay Yıldız.Bana sorarsanız bu kitaba ben hayat derdim şuan daha güzeli gelmedi aklıma :))
Okuduğum kitapta kendimi bulduğum birçok yer vardı ve dönüp hayatımın kritiğini yapma fırsatım oldu bu süreçte.En önemlisi de hayatımızda çoğu zaman umudumuzu kaybettirecek olaylar yaşarız yeri gelir olay sonunda bizde umuda dair hiçbir şey kalmaz ama bu kitaptan sonra ne olursa olsun umudumuzu kaybetmeyeceğimizi anladım.kitabı bitirirken bir üzüldüm bitti diye.Ama kitap bittikten sonra daha umutlu bir ben oldu.Son olarak kitabı okumanızı tavsiye ediyor güzel okumalar diliyorum.
Gidersen Veda EtmeAhmed Günbay Yıldız · Timaş Yayınları · 2025542 okunma
Bana bir şiir oku desem neyi okurdun şuan?
****************************
*
"Gideceğin yere beni de götür,
Sorana derdimin dermanı dersin"
*
*******************************