Şeyma Özdoğan

Şeyma Özdoğan
@Laylaenc
İlkokuldaymışım ve sevgimin içinde, Portekiz'im bana elveda diyormuş.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Reklam
"Beni hatırlamak zor mu yani, monptit?" "Evet. Çünkü insanları hatırlamak için önce unutmak gerek. Ben bunu asla yapamam."
Sayfa 101·Kitabı okudu
İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Zayıf düştüğümü hissedersen hatırlat bana: " Güneşi uyandıralım."
Sayfa 170·Kitabı okudu
Sonuçlara katlanmayı bil. Sen başlattıysan asla şikayet etmeyeceksin.
Sayfa 171·Kitabı okudu