Yoksun,
hemde öyle bir yoksun ki kaç takvim yaprağı sarardı ,kaç mevsim geçti bilmiyorum .
Tek başıma yaşıyorum seni .
Kızıyorum öpüyorum hatta sarılıp uyuyorum Sen yoksun .
Çiçekler ekiyorum balkonuma ,
kuşlar besliyorum,
sen yoksun .
yatağın sol tarafına yatıyorum
ayakların ayaklarıma dolanıyor
ama sen yoksun
yaşatıyorum seni , Yokken bile yaşatıyorum
Ben artık Seni değil yokluğunda yaşadığım sanrıyı seviyorum .